خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان و ایرانی و کلیه خدمات اینستاگرام فالوور، لایک ، کامنت

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان و ایرانی و کلیه خدمات اینستاگرام فالوور، لایک ، کامنت

برای شروع چیزهای جدید هرگز خیلی دیر نیست

در سال 2019 ، من هدف داشته ام که حداقل 100 مایل در هر ماه با استفاده از برنامهAaptiv اجرا کنم. بعضی از ماه ها راحت تر از سایرین هستند ، اما تمرکز من روی سریع تر کار نکردن بلکه رسیدن به هدفم در هر ماه بوده است. در حالی که من یکی از برنامه های در حال اجرا را انجام می دادم ، داستان کسی را شنیدم که طی بیش از 42 دقیقه یک مسابقه 5 کیلومتری را تمام کرد. مسلماً این سریعترین زمان به نظر نمی رسد ، اما به هر اندازه عجیب و غریب ، یک رکورد جهانی است. این کار توسط Roy Englert 96 ساله انجام شد که رکورد خودش را در کلاس 95-99 ساله برای مسابقه 5K تقریباً 8 دقیقه شکست.


آنچه در مورد این داستان الهام بخش است این است که انگلرت حتی در سن 60 سالگی حتی شروع به دویدن نکرد.


انگلرت در مورد دستاوردهای خود فروتن است و من از تمرکز او بر کار مداوم به مرور زمان قدردانی می کنم. در زیر گزیده ای از وب سایت "جهانی دوندگان" درباره دستاوردهای وی آورده شده است:


با توجه به مشخصات انجمن بازیهای ارشد ملی خود ، انگلرت حدوداً دو تا سه مایل در روز حرکت می کند ، بیشتر در یک تردمیل نیم بلوک از جایی که در آن زندگی می کند در انجمن زندگی بازنشستگی Lake Ridge. با نزدیک شدن به روز مسابقه ، او مسافت پیموده شده روزانه خود را به سه یا چهار مایل بالا می برد ، و همچنین سرعت کار را در یک مسیر داخل خانه قرار می دهد.


گرچه بسیاری از افراد انگلرت را به عنوان الهام بخشیده اند ، اما او از تعارف خود چشم پوشی می کند.


"من خودم را خیلی الهام نمی دانم. من یک دونده آهسته هستم. " "اما من حدس می زنم که تقریباً از همه تجاوز کرده ام. در شرایطی که رقابت در آنجا نباشد ، پیروزی آسانتر می شود. "


چند مورد که این باعث شد من به فکرش باشم:


1. کار سخت در طی یک دوره زمانی نه تنها مربوط به محصول بلکه در مورد روند واقعی چسبیدن به کار سخت با گذشت زمان است. این روند برای زندگی و یادگیری بسیار ارزشمند است. من شخصاً از جا بلند می شوم و دویدم تا بتوانم با آن چسبیده باشم. البته مزایای سلامتی (روحی و جسمی) دیگری نیز وجود دارد که با این روند همراه است ، اما این فقط مربوط به بیرون رفتن از آنجا و حرکت است که برای من مهمترین است.


2. من اغلب در مورد این ایده صحبت می کنم در مورد دانش آموزان هرگز خیلی جوان نیستند که بتوانند در جهان تغییری ایجاد کنند. اما داستان Englert یادآوری می کند که ما هیچ وقت پیر نمی شویم تا چیز جدیدی را شروع کنیم. سن به همان اندازه مانع تفکر ما نیست.


فقط یک داستان الهام بخش من شنیده ام که می خواهم با دیگران به اشتراک بگذارم.


منبع مطلب: https://georgecouros.ca/blog/archives/9218

7 تکنیک برای اینکه کلاس درس مجازی شما اجتماعی تر شود

یادگیری دلالت بر تعامل دارد.

در یک محیط یادگیری سنتی ، ما از طریق تبادل با مربیان و سایر دانش آموزان یاد می گیریم. اما وقتی صحبت از آموزش آنلاین - الگوی غالب در بسیاری از سازمان ها - می شود ، تجربه یادگیری اغلب به کارآموز و رایانه وی کاهش می یابد.

به جای ترغیب به اشتراک گذاشتن فعالانه افکار ، ایده ها و تجربیات با همسالان خود ، بیشتر یادگیری در یک محیط شرکت به صورت جداگانه انجام می شود. اما برای بسیاری از سازمان ها ، فقط تکیه بر آموزش چهره به چهره گزینه ای نیست. آموزش الکترونیکی به سادگی فواید بسیار زیادی دارد.

خوشبختانه راهی برای به دست آوردن بهترین های هر دو جهان وجود دارد. در اینجا 7 روش برای اجتماعی تر کردن کلاس مجازی شما وجود دارد:

1) کلاس سنتی را دوباره بخاطر بسپارید
https://cdn2.hubspot.net/hubfs/145335/video-conference-call.jpg

الگوی آموزش "گچ و بحث" با روشهای تعاملی تری جایگزین شده است. در حال حاضر مونولوگ استاد اغلب توسط سؤالات ، افکار و ایده های دانشجویان قطع می شود. آنها از طریق گفتگو یاد می گیرند.

با تکنولوژی امروزی ، هیچ دلیلی وجود ندارد که نمی توان همان نوع تعامل را در یک محیط آنلاین حاصل کرد. بهترین سیستم عامل های الکترونیکی شامل ویژگی های کنفرانس ویدئویی داخلی یا یکپارچه است که به شما امکان می دهد این سناریو را از نو بسازید ، اگرچه نباید از آن استفاده کرد. اگر چنین باشد ، برخی از مزایای اصلی آموزش آنلاین می تواند از بین برود. وبینارهای زنده همیشه باید در ترکیب با دوره های آنلاین شخصی که یادگیری خود گام را امکان پذیر می کنند ، استفاده شوند. از این طریق ، عنصر اجتماعی تعامل کارآموزان را افزایش می دهد.

2) از نرم افزار eLearning با کارکردهای اجتماعی استفاده کنید
آموزش آنلاین بدون نرم افزار خوب آموزش الکترونیکی امکان پذیر نخواهد بود.

علاوه بر ویژگی های امتحان شده و تست شده مانند کنفرانس ویدئویی و پخش مستقیم ، چند سیستم عامل الکترونیکی حاشیه ای همچنین شامل ویژگی های ویژه ای برای یادگیری اجتماعی است. محبوب ترین این ویژگی ها تابلوهای بحث و گیمینگ است. در حال حاضر ، ما روی تابلوهای بحث تمرکز خواهیم کرد.

برای نبرد با جداسازی یادگیرنده ، chatbots به بسیاری از سیستم عامل های آنلاین معرفی شده است. تابلو بحث روشی ارزان برای افزودن یک جنبه تعاملی و اجتماعی به یادگیری است.

تابلوهای بحث و گفتگو طیف وسیعی از امکانات را برای کارآموزان و مربیان ارائه می دهند:

در جلسات یادگیری انفرادی از همسالان خود کمک بگیرید
سوالات جذاب را برای تشویق بحث ارسال کنید
دانش خود را با تبادل دیدگاه ها گسترش دهید
3) از دانش آموز دعوت کنید تا معلم شود
با استفاده از فناوری پخش مستقیم ، می توانید "جدول" را روی کارآموزان بچرخانید. در این سناریو ، به کارآموزان ترغیب می شود که یک درس را به گونه ای تهیه کنند که سایر کارآموزان را نیز درگیر کند و آنها را به شرکت دعوت کند. فقط پس از آن مؤلفه اجتماعی حاصل می شود. این یکی از سخت ترین تمرینات است ، اما همچنین یکی از قدرتمندترین است.

این رویکرد برای یادگیری آنلاین روشی مؤثر برای تقویت تعامل است و همچنین به یادگیرندگان کمک می کند تا هرگونه ترس نسبت به صحبت های عمومی را بر طرف کنند. این مهارت در محیط شرکتی بسیار مهم است و برای برخی مسیرهای شغلی بسیار حیاتی است.

4) یک جلسه همکاری در زمان واقعی برنامه ریزی و سازماندهی کنید
تاجر بزرگسال برای برقراری ارتباط از رایانه لوحی خود استفاده می کند

https://www.clinical-cra.com/wp-content/uploads/2013/02/photo_video-job-interview.jpg

بسیاری از ابزارهای آنلاین رایگان برای همکاری در زمان واقعی وجود دارد.

برای مثال آوردن ، یک گروه کوچک از کارآموزان (5 یا کمتر) را برای انجام یک کار به عنوان گروه اختصاص دهید. بسته به ماهیت شغل آنها ، این می تواند به آسانی به عنوان یک کار طوفان مغزی باشد.

این تیم با استفاده از Google Drive (یا چیز قابل مقایسه) ، می تواند یک سند ایجاد کند و روی آن کار کنند. بسیاری از ابزارهای مشابه ، کار تیمی را در زمان واقعی امکان پذیر کرده و تماس های ویدیویی و گپ گروهی را ارائه می دهند ، و به کارآموزان امکان می دهد تا در طول جلسه ایده های خود را مبادله کنند. این یک روش سرگرم کننده ، خلاق و بسیار مؤثر برای هدایت تعامل است.

5) مسابقه یادگیری اجتماعی در زمان واقعی برنامه ریزی و سازماندهی کنید
Gamification در حال حاضر یکی از محبوب ترین روندهای eLearning است ، اما این تکنیک جدید نیست. بازی به سادگی یادگیری از طریق بازی است. معلمان مدارس ابتدایی قرن هاست که از آن استفاده می کنند تا مهارت های اساسی اجتماعی و دیگر مهارت های کودکان را توسعه دهند و اکنون به یادگیری بزرگسالان نیز افزوده شده است. هر نوع عنصر بازی که به یادگیری اضافه شده است به عنوان بازی سازی محسوب می شود.

در زمینه کلاس مجازی ما برای کارآموزان شرکتی ، بازی سازی معمولاً به معنای نوعی مسابقه یادگیری است. برای به کارگیری این تکنیک ، می توانید به همان اندازه کمی با استفاده از یک سیستم امتیاز دهی خاص یا پاداش دادن به کارآموزانی که دوره را اول می گذرانند ، انجام دهید.

Gamification یک روش هوشمند برای افزودن یک عنصر اجتماعی به کلاس مجازی شماست زیرا نیازی نیست که شما یک سناریوی یادگیری گروهی ایجاد کنید. کارآموزان می توانند به صورت انزوا به تحصیل بپردازند اما هنوز هم با رقابت دوستانه با همسالان خود انگیزه می گیرند.

6) در شبیه سازی های آموزشی "واقعیت مختلط" سرمایه گذاری کنید
فناوری واقعیت مجازی (VR) فناوری سطح بازی را به سطح دیگری می برد.

اگر سازمان شما توانایی سرمایه گذاری در شبیه سازی های "واقعیت مختلط" را داشته باشد و منطقی است که یادگیری VR را در محیط کار خود بگنجانید ، ROI برنامه آموزش آنلاین شما مزایای بسیاری را به دست خواهد آورد. هدست های VR می توانند مسابقات یادگیری را واقعی تر و هیجان انگیز جلوه دهند. مهمتر از همه ، کارآموزان از طریق تجربه یاد می گیرند.

شبیه سازی VR به خصوص در تمرینات گروهی که نیاز به اصالت دارند موثر است. به عنوان مثال ، آموزش پزشکی مبتنی بر VR به پزشکان جدید اجازه می دهد تا در شرایط واقعی ، کار تیمی را انجام دهند ، اما بدون هیچ گونه خطری در زندگی واقعی. همین مورد در مورد بسیاری از حرفه های دیگر نیز صدق می کند.

به عنوان مثال ، گشودن ایده جدید برای مشتری با ارزش بالا می تواند مانند وضعیت پرخطر باشد. از فناوری VR می توان برای بازآفرینی فشار از دست دادن مشتری ، آموزش کارآموزان برای حل مشکلات و تصمیم گیری در محل بدون هیچ گونه خطر واقعی برای تجارت استفاده کرد.

7) میزبان رویدادی در واتس اپ با یک متخصص موضوع باشید
بسیاری از ابزارهای پخش مستقیم و کنفرانس ویدیویی دعوت از یک متخصص موضوع را به کلاس مجازی شما آسان می کنند. برای اینکه این رویداد اجتماعی تر شود ، می توانید یک درس مقدماتی کوتاه با یک صفحه پرسش و پاسخ شامل کنید که همه کارآموزان می توانند سؤال کنند.

یک کلاس مبتنی بر بحث و گفتگو یک ایده عالی دیگر است. این امر به کارآموزان شما فرصتی بی نظیر می دهد تا ضمن شرکت در یادگیری اجتماعی ، از متخصصان برتر در زمینه خود بیاموزند. تنها چیزی که شما نیاز دارید یک سرویس پخش مستقیم قابل اعتماد است. برای یک پرسش و پاسخ در زمان واقعی ، حتی نیازی به فیلم ندارید.

نتیجه
یادگیری اجتماعی تأثیر بسزایی در حفظ دانش دارد. در محیط های یادگیری از همه نوع ، یادگیری اجتماعی زبان آموزان را ترغیب می کند تا از طریق همکاری مهارت های جدیدی را توسعه دهند و آنها را به مهارت های خود ترغیب کند ، که هر دو در دنیای شرکت ها بسیار مهم هستند.

افزودن عناصر اجتماعی به کلاس مجازی شما هرگز آسان نبوده است و فقط دو مورد برای استفاده از آن در سازمان خود نیاز دارید: فناوری قابل اعتماد با ویژگی هایی برای کار تیمی در زمان واقعی و خلاقیت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویکردهای بسیار تعاملی در یادگیری و توسعه مهارت های بزرگسالان ، با CMOE تماس بگیرید.

همه چیز دراره تابلو ایمنی

امروزه استفاده از انواع تابلو ایمنی یکی از متریال های اصلی و مهم انواع واحد های صنعتی و تولیدی مختلف به حساب می آید. این تابلوها که به صورت تک منظوره و چند منظوره تهیه می شوند در بهترین کیفیت و ماندگاری به صورت چاپی یا برشی و در قیمت های مقرون به صرفه به منظور تأمین نیازهای ایمنی مکان های ذکر شده به بازار عرضه می گردد.

تابلو ایمنی
تابلو ایمنی

این روزها که بازار ساخت و ساز و صنعت ساختمانی در بسیاری شهرهای ایران داغ شده است ساخت و نصب تابلو ایمنی برای معرفی و شناساندن علائم و نشانه های ایمنی به امری رایج در این گونه نقاط تبدیل شده است. باید گفت قدمت این نوع تابلو و استفاده از آن به سال های زیادی باز می گردد. در حالت کلی تابلو ایمنی به تابلو فلزی یا غیر فلزی گفته می شود که مهم ترین علائم و نشانه های توسعه جوامع بشری را بر اساس استانداردهای بین المللی به منظور یکسان سازی و ایجاد امنیت در جوامع در درون خود جای داده است. از آنجایی که در بسیاری اماکن و محیط های مختلف اعم از واحدهای تولیدی یا اماکن محیطی به دلیل انجام فعالیت های گروهی گوناگون افراد بسیاری تجمع می کنند و از طرفی هم به خاطر ناآگاهی و بی توجهی آنان از نسبت به محیطی که در آن فعالیت دارند ممکن است یک سری حوادث و اتفاقات آنان را تهدید نماید. از این رو و در چنین شرایطی وجود چنین تابلویی نیاز است که با استفاده از علائم و نشانه های همراه با مفاهیم خاص آن بتوان از بروز تمامی اتفاقات احتمالی جلوگیری کرد.

همه چیز درباره انواع تابلو ایمنی

تابلو ایمنی
تابلو ایمنی

انواع تابلو ایمنی

امروزه استفاده از انواع  تابلو ایمنی  یکی از متریال های اصلی و مهم انواع واحد های صنعتی و تولیدی مختلف به حساب می آید. این تابلوها که به صورت تک منظوره و چند منظوره تهیه می شوند در بهترین کیفیت و ماندگاری به صورت چاپی یا برشی و در قیمت های مقرون به صرفه به منظور تأمین نیازهای ایمنی مکان های ذکر شده به بازار عرضه می گردد. استانداردهای بسیار زیادی برای تولید این نوع تابلو و علائم و نشانه های آن به کار گرفته شده است که هر کدام از آن ها می توانند معایب و مزیت های مختص به خود را داشته باشند. اما یکی از کاربردی ترین استانداردهایی که تمامی نشانه های مندرج در تابلو ایمنی موجود در ایران از آن تبعیت می کنند استاندارد مربوط به ایزو 3864 می باشد. بد نیست بدانید که این استاندارد توسط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مورد ترجمه و تدوین واقع گشته است.

تابلو ایمنی کار چیست؟

تابلو ایمنی
تابلو ایمنی

تابلو ایمنی کار

آیا می دانید تابلو ایمنی کار چیست و چه کاربردهایی دارد؟ تا چه اندازه درباره علائم مندرج در تابلو ایمنی کار آگاهی دارید؟ آیا می دانید هریک از نشانه های درج شده در این تابلو می توانند سالانه جان شمار زیادی از افراد در محیط های مختلف را نجات دهند؟

تابلو ایمنی کار آن دسته تابلوهای ضروری و بسیار مهم در محیط های کاری است که بایستی تمامی کارکنان موجود در یک محیط کاری علائم و نشانه های مندرج شده در آن را یاد بگیرند. اگر شما هم جزء آن دسته از کارفرمایانی یا حتی کارگرانی هستید که محیط کاریتان با یک سری  خطرات  احتمالی همراه است دانستن مفهوم انواع نشانه های موجود در تابلو ایمنی کار برایتان واجب و ضروری است.

از آنجایی که در بسیاری از اماکن مختلف اعم از محیط های صنعتی، آزمایشگاه ها، معادن، صنعت ساختمان سازی و… عوامل مختلفی وجود دارند که هر یک از آن ها ممکن است سلامت و یا حتی جان نیروهای کاری را تهدید کند و به عبارتی آسیب های شغلی موجبات مرگ و میر در میان کارگران صنعت های مختلف را فراهم آورد از این رو برای کاهش این میزان اتفاقات و پتانسیل صدمه افراد استفاده از تابلو ایمنی کار یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین روش های ممکنی است که نیاز است پیاده شود. استفاده از چنین روشی نه تنها تمامی افراد و پرسنل موجود در محیط کاری را از حوادث مختلف ناشی از کار در امان نگه می دارد بلکه می تواند تأثیرات قابل ملاحظه ای بر روی خسارت های مالی واحدهای مذکور بگذارد. به علاوه آنکه میزان اخبار منتشر شده مربوط به این حواشی را به حداقل می رساند. تابلو ایمنی کار می تواند شامل مواردی همچون:

  • تابلو ایمنی واحدهای تولیدی
  • تابلو ایمنی کارگاه ساختمانی
  • تابلو ایمنی چند منظوره
  • تابلو ایمنی آسانسور
  • و… است.

چرا تابلو ایمنی کار برای تمامی محیط های کاری اهمیت دارد؟

تابلو ایمنی
تابلو ایمنی

تابلو ایمنی کارگاه ساختمانی

با توجه به مطالب گفته شده باید تا حدود زیادی بر میزان اهمیت و نقش تابلو ایمنی کار و علائم و نشانه های آن آگاه شده باشیم. اما باز هم با تمامی این اوصاف احتمال دارد این سؤال که چرا برای کسانی که سال ها در محیط کاری خود مشغول فعالیت هستند و بر تمامی امورات و خطرات احتمالی واقف اند باز هم نصب این تابلو ضروری و واجب است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت بر اساس قانون کار یکی از اقدامات واجب و ضروری در تمامی محیط های کاری نصب تابلو مربوط به علائم ایمنی است. لذا تمامی کارکنان اعم از کارکنان تازه کار و کسانی که به عنوان پیشکسوت سال های طولانی مشغول فعالیت هستند بایستی با مفهوم تمامی این نشانه ها واقف شوند. موضوع بسیار مهم دیگری که در رابطه با نصب این نوع تابلو ضرورت دارد مربوط به بازدید کنندگان و افرادی است که در زمان های مختلف به محیط کاری مربوطه مراجعه می کنند. پس نیاز است تا این دسته از افراد با خطرات احتمالی فضای کاری شما تسلط کامل داشته باشند.

مزیت های استفاده از تابلو ایمنی چیست؟

مزایای استفاده از تابلو ایمنی

نصب و استفاده از انواع تابلو ایمنی  و به کارگیری انواع نشانه های هشدار دهنده آن باعث می شود تا در اماکن گوناگون از بروز اتفاقات و حادث مختلف جلوگیری به عمل آید. از طرفی هم تمامی کارکنان و مراجعه کنندگان به یک محیط این اطمینان را حاصل می کنند که محیط مربوطه از ایمنی کامل برخوردار است و با نشانه های ایمنی مربوطه نشانه گذاری شده است. از دیگر مزیت های برجسته استفاده از تابلو ایمنی اعم از: تابلو ایمنی کار، تابلو ایمنی کارگاه ساختمانی، تابلو ایمنی آسانسور عبارت است از:

  • بهترین راهنما برای نیروهای تازه استخدام شده در یک محیط کاری
  • درک صحیح پرسنل نسبت به محیط مربوط به فعالیتشان
  • عملکرد مناسب افراد در برابر خطرات احتمالی
  • جلوگیری از انواع زیان های مالی و جانی با نصب تابلو مربوط به علائم ایمنی
  • آشنایی تمامی مراجعه کنندگان با خطرات احتمالی مربوط به محیط کاری
  • تشویق کارکنان به استفاده از وسایل حفاظت فردی

منبع مطلب: https://samasign.com/تابلوی-ایمنی/

راه حل نرم افزار علامت های دیجیتال را پیدا کنید که کاملاً مطابق با نیازهای شما باشد.

جهان بازاریابی با هم توافق دارد. مقاله در گذشته است ، اکنون همه دیجیتالی هستند ، و از همه گذشته از علائم دیجیتال استفاده می شود - از جام جهانی اخیر که از فناوری علائم دیجیتالی در ورزشگاه لوژنیک استفاده کرده است تا چراغهای Piccadilly نمادین ، ​​که سال گذشته با یک پیشرفته ترین 4K بازسازی شد. صفحه نمایش LED و یک مرکز فناوری زنده در حال اجرای نرم افزار علامت های دیجیتالی برش خورده است.


اگر صاحب مشاغل یا مدیر بازاریابی هستید ، آگاهی از علائم دیجیتال ضروری است. بسیاری از شرکت های مختلف را پیدا خواهید کرد که بسیاری از آنها ادعا می کنند که رایگان هستند. این پیشنهادها ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسند - "ثبت نام در جلسه آزمایشی رایگان" ، "سه ماه اول را کاملا رایگان دریافت کنید!" اما اگر این سرویس ادعا می شود رایگان است ، معمولاً در جایی در امتداد خط وجود دارد. با این وجود ، معاملات خوبی برای یافتن وجود دارد و در اینجا پنج مورد از بهترین ابزارهای رایگان علامت های دیجیتالی وجود دارد که در واقع ارزش ارزیابی آنها را دارند.



1. Digitalignage.com

بازاریابی خود به عنوان اولین شرکتی که علائم دیجیتال پیشرفته را برای همه به صورت رایگان ارائه می دهد ، Digitalignage.com یک راه حل مبتنی بر مرورگر است که به شما امکان می دهد به راحتی یک نمایش دیجیتالی شگفت انگیز را در رایانه شخصی خود ایجاد کرده و آن را در تعداد نامحدودی از صفحه نمایش از راه دور به اشتراک بگذارید. Digitalignage.com با ارائه خدمات مناسب و معقولانه به صورت رایگان ارائه می دهد زیرا درآمد مشترکانی را که برای نسخه برتر انتخاب می کنند ، کسب درآمد می کند. با این حال ، نسخه رایگان هنوز هم تمام ویژگی های اصلی مانند نرم افزار SignageStudio و امکان ساخت بروزرسانی فوری را در همه جا ارائه می دهد. این که آیا می خواهید انگشتان پا را به دنیای نرم افزار علامت های دیجیتال فرو کنید ، ارزش این را دارد بررسی کنید ، زیرا به صدها قالب از پیش ساخته نیز دسترسی خواهید داشت و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه زیادی می شوند.


2. OSE screenly

Screenly OSE (نسخه منبع باز) یک بسته نرم افزاری علامت گذاری دیجیتال را برای Raspberry Pi تهیه و پشتیبانی می کند که توسط انجمن کاربران آن تهیه شده است. شما می توانید از آن برای ایجاد فیلم و تصاویر کامل با کیفیت HD در صفحه های تلویزیون استفاده شده توسط یک Raspberry Pi استفاده کنید. با استفاده راحت ، این نرم افزار به طور خودکار تلویزیون شما را تشخیص می دهد و ابعاد آن را رصد می کند تا علامت شما را در بالاترین وضوح موجود ارائه دهد.


Screenly OSE برای اهداف مختلف ایده آل است ، از نمایش اندازه گیری های کسب و کار روی داشبورد گرفته تا صفحه های منوی دیجیتال در یک رستوران. به راحتی می تواند با فیلم ها ، و همچنین صفحات وب و تصاویر کنار بیاید.


3. کنسرت

کنسرتو یک نرم افزار رایگان علامت دیجیتال با منبع آزاد است که در ابتدا برای دانشجویان دانشگاه ساخته شده است و نرم افزار بصری برای مشاغل کوچک بسیار عالی است.

برای اجرای Concerto به یک بانک اطلاعاتی و سرور نیاز دارید که بتواند برنامه های وب Ruby on Rails (ROR) را اجرا کند. اگر سرور ندارید ، هنوز می توانید از Concerto استفاده کنید اما این سرویس رایگان نخواهد بود.


4- Viewneo

Viewneo یک راه حل نرم افزاری علامت های دیجیتال مبتنی بر ابر است که برای شرکت های مختلف از هر شکل و اندازه مناسب است. Viewneo در حال حاضر یک آزمایش 30 روزه رایگان برای مشتریان جدید ارائه می دهد ، بنابراین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از کلیه خدماتی که شامل تبدیل خودکار فایل ، طراح محتوا ، کتابخانه رسانه و قالب ، مدیر لیست پخش ، ادغام رسانه های اجتماعی است ، استفاده کنید. و یک ردیاب زنده. همچنین ویژگی های محتوای تعاملی وجود دارد ، و Viewneo از HTML5 پشتیبانی می کند و با Microsoft Office ادغام می شود. Viewneo برای استفاده آسان است و کاربران نیز در صورت لزوم می توانند از طریق ایمیل ، تلفن یا فروم به پشتیبانی مشتری دسترسی پیدا کنند.


5. سازنده ثبت نام Chrome

Chrome Sign Builder ابزاری بدون شک همه کاره است که به شما امکان می دهد برای جلوگیری از نمایشگرهای خالی بین نمایشگرها ، و همچنین ایجاد علائم بسیار چشمگیر که می تواند فوراً به روز شود ، محتوا را در دستگاه های Chrome عامل برنامه ریزی کنید. شما می توانید از آن برای منوهای رستورانهایی استفاده کنید که روزانه به روزرسانی می شوند ، نمایش ها و نمایشگرهای خرده فروشی.


کاربران گزارش می دهند که راه اندازی می تواند کمی دشوارتر از پیش بینی شده باشد اما سطح رضایت کلی از برنامه افزودنی بالا است و فیلم های نسخه ی نمایشی زیادی در YouTube وجود دارد که می توانند کمک کنند. Chrome Sign Builder کاملاً رایگان است ، اما مدیریت دستگاه با استفاده از ابزار ابزار Google تقریباً 1.53 پوند برای هر دستگاه است.


هرگز اهمیت علائم را دست کم نگیرید. آنها بخش مهمی از برنامه کلی بازاریابی شما هستند و می توانند اطلاعات حیاتی را به مشتریانی انتقال دهند که بتوانند فروش را هدایت کنند و سطح رضایت مشتری را بهبود بخشند. علائم دیجیتال برای ماندن در اینجا هستند و می توانند برای شرکت شما از اهمیت حیاتی برخوردار باشند.


در LamasaTech ما راه حل هایی ارائه می دهیم که یکپارچه نرم افزار و سخت افزار علامت های دیجیتال را برای پاسخگویی به نیازهای دقیق شما ترکیب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، برای مشاوره رایگان با یکی از اعضای تیم متخصص ما در تماس باشید.


منبع مطلب: https://www.lamasatech.com/blog/best-digital-signage-software/

ما در جدول اتاق ها به زنان بیشتری احتیاج داریم

در گفتگوی تلویزیونی TED خود ، شرل Sandberg ، COO فیس بوک ، اظهار داشت: "اگر روند فعلی ادامه یابد ، 15 سال از امروز حدود یک سوم زنان این مخاطبان تمام وقت کار می کنند و تقریباً همه شما کار خواهید کرد. برای آن مردی که کنار او نشسته اید. "آیا واقعاً این چیزی است که آینده باید به نظر برسد؟ امروزه ، فقط 19 مدیر عامل شرکت Fortune 500 از این دست زنان هستند ، این بدان معناست که هنوز دنیای یک مرد (تجارت) مردانه در آنجاست. با این حال ، براساس مطالعه جدیدی که توسط موسسه تحقیقاتی Credit Suisse انجام شده است ، شرکت های دولتی با اعضای هیئت مدیره زن عملکرد بسیار بهتری نسبت به افراد بدون آنها دارند. چطور؟

از یک چیز ، تنوع بیشتر تیم (از جمله تنوع جنسیتی) می تواند منجر به عملکرد بهتر سهام شود. سپس این وجود دارد: مهارتهای رهبری یک شرکت در تعادل بهتری قرار دارد ، زیرا زنان تمایل دارند که مربیان و مربیان بهتری برای کارمندان خود باشند (آنها همچنین در تعیین مسئولیت ها به روشنی خوب هستند). ثالثاً ، تعداد بیشتری از بانوان در کنار هواپیما (هدف در نظر گرفته شده) می توانند درک شرکت از ترجیحات مشتری - همه مشتریان آن - را بهبود بخشند.

بنابراین چرا ما زنان بیشتری را در اتاق های هیئت مدیره نمی بینیم؟ سندبرگ در کتاب الهام بخش خود Lean In توضیح داده است که یکی از دلایل این واقعیت این است که جاه طلبی حرفه ای از مردان انتظار می رود ، اما برای زنان اختیاری است. یعنی مردان به دلیل جاه طلبی ، قدرتمند و موفق بودن ، پاداش می گیرند ، در حالی که زنان به طور معمول برای نمایش چنین صفاتی ، مجازات اجتماعی می پردازند ، زیرا معمولاً پیش بینی می شود خانواده ها را قبل از شغل ، اولویت بندی کنند. به عنوان مثال ، ماریسا مایر ، مدیرعامل یاهو ، هنگامی که تنها دو هفته پس از تولد پسر بچه اش به کار بازگشت ، به سرعت مورد انتقاد قرار گرفت. فکر می کنی مردی بخاطر همین کارها زیر آتش قرار گرفته؟ احتمالا نه.

سندبرگ شواهد بسیار جالبی در مورد چگونگی درک زنان و مردان بر اساس جنسیت متفاوت ارائه می دهد. به عنوان مثال ، به عنوان بخشی از یک آزمایش مبتنی بر جنسیت که بر Heidi Roizen ، کارآفرین موفق در Silicon Valley متمرکز شده است ، یک استاد دانشگاه کلمبیا یک مطالعه موردی را که توسط Roizen نوشته شده بود ، تهیه کرد و آن را به صورت کلمه ای کپی کرد ، تنها با یک تغییر واحد به آن: نام هایدی به "هوارد" تغییر یافت. سپس مطالعات موردی اصلاح شده و اصلی به دانشجویان دانشکده های بازرگانی داده شد تا برداشت های خود را از افراد "دو" دریافت کنند. از طرف مثبت ، دانش آموزان فکر می کردند که هایدی و هوارد به همان اندازه شایسته هستند. با این حال ، دانشجویان هوارد را بیشتر از هایدی دوست داشتند. آنها هوارد را به عنوان یک مرد عالی فکر کردند که می خواهند با او کنار بیایند. از طرف دیگر هایدی کسی بود که آنها مطمئن نبودند که می خواهند برای آن کار کنند یا کسی بود که واقعاً می توانست به آن اعتماد کند. واضح است ، این نشان می دهد که حتی اگر زن به اندازه یک مرد صالح باشد ، هنوز در محیط کار نیز مورد قدردانی قرار نمی گیرد و کم و بیش به دلیل هدف بالا "مجازات" می شود.

علاوه بر این ، طبق گفته Sandberg ، "اگر یک زن صالح است ، به اندازه کافی خوب به نظر نمی رسد. اگر یک زن واقعاً زیبا به نظر برسد ، از نظر صالح تر به نظر می رسد. از آنجا که مردم می خواهند کسانی را که شایسته و خوب هستند استخدام کنند و ارتقاء دهند ، این مانع بزرگی برای زنان است. »بنابراین ، به طور کلی زنان به نظر می رسد خیلی خوب یا خوب نیستند تا رهبر خوبی شوند؟ اگر یک زن بلندپرواز در دنیای تجارت هستید ، درباره چالش برانگیز صحبت کنید!

ماریان کوپر در یکی از پست های وبلاگ خود ، "برای زنان رهبر ، دوست داشتن و موفقیت به سختی دست به دست هم داد" توضیح داد که "زنان با دستاورد بالا دستخوش عواقب اجتماعی می شوند زیرا موفقیت بسیارشان - و به ویژه رفتارهایی که باعث موفقیت آن شده اند" - انتظارات ما را در مورد چگونگی رفتار زنان نقض می کند. از زنان انتظار می رود خوب ، گرم ، دوستانه و پرورش دهند. بنابراین ، اگر زن به طور قاطع یا رقابتی عمل کند ، اگر تیم خود را به انجام فشار سوق دهد ، اگر رهبری قاطع و نیرومندی نشان دهد ، در حال انحراف از متن اجتماعی است که دیکته می کند که چگونه باید رفتار کند. "

من که خودم یک زن جوان هستم و در حال حاضر برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد در تجارت بین الملل ، که مایل به یک روز بازی در صدر است ، صادقانه باید بگویم که کمی نگرانم که چگونه در محیط کار درک شود. مطمئنا ، من همیشه به خودم می گویم که به آنچه دیگران فکر می کنند اهمیت ندهم. با این حال ، در این مورد ، من فکر می کنم نادیده گرفتن کامل چالش های فعلی دشوار خواهد بود. بنابراین ، من می خواهم همه شما زنانی که می خواهید به اوج برسید تشویق کنید تا در این راه تلاش کنند ، اما من همچنین می خواهم همه شما مردانی را که در آنجا حضور دارند تشویق کنید تا از ما در آرمان های ما حمایت کنند. این مفهوم که چگونه زنان "باید" به طور واضح رفتار کنند ، یک شبه تغییر نمی کند ، اما اگر تعداد بیشتری از زنان در تالارها دیده می شوند ، این شروع می شود تا نشان دهنده پتانسیل بیشتری برای تغییر باشد.

 -Ana Svedberg در دانشکده بازرگانی بین المللی در دانشکده تجارت بین المللی Hult ، کارشناسی ارشد را دنبال می کند و با آزمایشگاه Hult Labs فعالیت می کند.

بیشتر از آنچه را که حرفه شما برای ارائه کارشناسی ارشد در تجارت بین المللی از Hult ارائه می دهد ، استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به وبلاگ ما راهی برای زنان در تجارت نگاهی بیندازید ، یا به متخصصان خود بدهید


منبع مطلب: https://www.hult.edu/blog/we-need-more-women-at-the-boardroom-table/

آشنایی کامل با بج سینه و ساخت آن

بج سینه چیست و کاربرد آن در کسب و کارهای مختلف چگونه است؟
آیا می دانید بج سینه یا همان پلاک سینه از کجا می آید و ریشه و تاریخچه اش چیست؟
چرا هر شرکتی نیاز به این قطعه اختصاصی برای کارکنان خود دارد؟

به طور کلی بج سینه با واژه لاتین Badge نشانه ای است که از آن به منظور همبستگی و وابستگی پرسنل موجود در یک سازمان و نهاد و حفظ مذهب و اعتقاداتشان استفاده می شود. این وسیله که با نام های دیگری همچون پلاک سینه، سنجاق سینه، گل سینه، اتیکت نیز شناخته می شود قطعه ای کوچک است که بنا به نیاز و سلیقه سازمان بر قسمت های مختلفی روی لباس از جمله سینه، بازو، ران، یقه و… نصب می شود. قطعاً این ابزار در هر نهاد و ارگانی حامل پیام و شعار ویژه ای است و به نوعی نشان دهنده علاقه و تمایل افراد به یک گروه یا ایدئولوژی خاص است. بنابراین می توان گفت نقش مهمی در شناسایی یونیفرم های سازمانی دارد. چنانچه می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با این قطعه کوچک اما تأثیرگذار کسب کنید پیشنهاد می کنیم حتماً ما را تا اتمام شدن این مطلب همراهی نمایید.

تاریخچه استفاده از بج سینه

بج-سینه-1
بج-سینه-1

بج سینه چیست؟

چیزی که امروزه در شکل و شمایل رسمی خودش تحت عنوان بج سینه در ارگان های مختلف استفاده می شود و ما آن را در ظاهری زیبا و منحصر به فردش می شناسیم دارای تاریخچه و ریشه ای پنج هزار ساله می باشد. این ابزار که ریشه ای طولانی در فرهنگ و تاریخ ما ایرانیان دارد برای اولین بار در کاووش های باستانی که مربوط به همان دوران آغاز پیدایش تمدن بشری بود کشف شد. یکی از دلایل اصلی چنین اکتشافی تنهایی بشر و تمایلش به هنر و زیبایی های مربوط به آن بود. این مسئله نشان می دهد که در همان دوران انسان های اولیه به کشیدن نقاشی بر روی دیوارهای غار به منظور حذف تنهایی های خود علاقه بسیاری نشان می دادند. همچنین در آن زمان که به عصر برنز معروف است تمدن بشری شکل گرفته و به نوعی تزئینات موضوعی مورد اهمیت و توجه افراد واقع شده بود. تا اینکه دوباره استفاده از آن در سال های اخیر به یک مد برای عموم مردم در سطوح و قشرهای گوناگون مبدل شد.

همچنین بد نیست بدانید که در آن دوران که جنگ ها و جدال های مختلفی برای قبایل گوناگون به وجود می آمد که پس از هر پیروزی هدایایی به افراد به نشان تقدیر از دلاوری های آنان داده می شد. معمولاً هدایایی که به این جنگ آوران تعلق می گرفت به طرح هایی خاص و متفاوت مزین می شد و آنان نیز به سینه های خود می چسباندند. تا اینکه این سنجاق سینه ها بعدها تبدیل به ابزارهای متنوعی شد و کاربردهای مختلفی را برای ارگان های گوناگون به ارمغان می آورد.

همه چیز درباره ساخت بج سینه

ساخت بج سینه

بج سینه یا همان پلاک سینه که امروزه در انواع و اندازه های گوناگونی در بازار وجود دارد یک نمادی است که با طرح های گوناگون خود و نصب آن بر روی بخش های مختلف لباس یک شرکت، برند و لوگوی خاص را به مردم معرفی نموده و به نوعی میان آن ها و جامعه ارتباط برقرار می کند. در حقیقت استفاده از این قطعه فلزی نوعی تبلیغات صامت به حساب می آید که در مقایسه با قیمت های مقرون به صرفه ای که دارد یک کالای تشریفاتی با ارزش برای معرفی سازمان محسوب می شود. درباره نحوه ساخت این بج مطلب جالب و شنیدنی وجود دارد. اول از همه اینکه طرح ها و مدل های متنوع آن در اندازه های کوچک وجود دارد که توسط آلیاژهای کوچک فلزاتی نظیر مس، برنج، یا ترکیبات فلزات مختلف ساخته شده و به بازار ارائه می شوند. از دیگر ساخته ای این فلز شامل بج های پارچه ای، پی وی سی با نقش های برجسته است که ساخت و تولید آن با دست انجام می شود.

بج-سینه
بج-سینه-1

پلاک سینه

البته ناگفته نماند به منظور افزایش سرعت در تولید انبوه آن ماشین آلاتی مانند دستگاه های گلدوزی، ماشین ابزارآلات کامپیوتری پر سرعت دخالت دارند که روال کلی تولید را به صورت یکسان پیش می برند. روش تولید و ساخت بج فوری به این شیوه است که ابتدا قطعه مورد نظر برش داده شده و به منظور پیشگیری از لوله شدن لبه های آن، قسمت هایی از قطعه را گرم می کنند. سپس آن را با فرایند ریخته گری و در قالب های مد نظر تولید می کنند. پس از انجماد و سرد شدن قطعه، بج های تولید شده را رنگ آمیزی می کنند.

روش های نصب بج سینه

بج-سینه
بج-سینه-1

نصب بج سینه

در حالت کلی روش های گوناگونی وجود دارند که سازمان های مختلف از آن برای نصب بج سینه یا همان پلاک سینه استفاده می کنند. بسیاری از آن ها را می توان به لباس دوخت و یا برخی دیگر را به صورت موقت و با سوزان یا سنجاق سینه به گوشه هایی از لباس وصل کرد. از دیگر روش های نصب آن به این شیوه است که آن را به کمک چسب هایی که از طریق گرما فعال می شوند می توان به قسمت هایی از لباس که مدنظر است ضمیمه کرد.

کاربردهای مختلف بج سینه

بج سینه که با نام های متعددی همچون پلاک سینه، مدال، سنجاق سینه و… به بازار عرضه می شود از گذشته های دور تا کنون کاربردهای متعددی با خود به همراه دارد. به عنوان مثال در مکان های نظامی از آن به عنوان نشان دادن درجه افراد مختلف مشغول به کار استفاده می شود. جالب است بدانید که پلاک هایی که معمولاً بر روی آستین لباس نصب می شوند از درجه اهمیت کمتری برخوردار هستند. همچنین پلاک های استفاده شده بر روی سینه و یقه از رسته، گروه و یگان افراد صحبت می کند. بنابراین و از روی تمامی این مطالب می توان این‌گونه برداشت کرد هر بج نشان دهنده پیام و محتوای خاصی است و در واقع هر گروه دارای طرحی منحصر به فرد می باشد از بج برای نشان دادن و انتقال دادن آن به مخاطبان خود استفاده می کند.

به عنوان مثال در صنعت مربوط به هواپیمایی کسانی که بج را بر سینه های خود نصب می کنند به عنوان خلبان معرفی می شوند. معمولاً بج این دسته از افراد با کمک خلبان و یا مهماندار هواپیما متفاوت است. از دیگر کاربردهای وسیع این قطعه به شرح زیر می باشد:

  • استفاده از بج سینه در تیم های ورزشی و شرکت ها
  • استفاده از بج در سازمان های دولتی
  • استفاده از بج در مشاغلی نظیر: آتش نشان ها، اورژانس ها، مراکز بهداشتی و بیمارستان ها، شرکت های تبلیغاتی و…
  • منبع مطلب: https://samasign.com/بج-سینه/