خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان و ایرانی و کلیه خدمات اینستاگرام فالوور، لایک ، کامنت

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان و ایرانی و کلیه خدمات اینستاگرام فالوور، لایک ، کامنت

برای شروع چیزهای جدید هرگز خیلی دیر نیست

در سال 2019 ، من هدف داشته ام که حداقل 100 مایل در هر ماه با استفاده از برنامهAaptiv اجرا کنم. بعضی از ماه ها راحت تر از سایرین هستند ، اما تمرکز من روی سریع تر کار نکردن بلکه رسیدن به هدفم در هر ماه بوده است. در حالی که من یکی از برنامه های در حال اجرا را انجام می دادم ، داستان کسی را شنیدم که طی بیش از 42 دقیقه یک مسابقه 5 کیلومتری را تمام کرد. مسلماً این سریعترین زمان به نظر نمی رسد ، اما به هر اندازه عجیب و غریب ، یک رکورد جهانی است. این کار توسط Roy Englert 96 ساله انجام شد که رکورد خودش را در کلاس 95-99 ساله برای مسابقه 5K تقریباً 8 دقیقه شکست.


آنچه در مورد این داستان الهام بخش است این است که انگلرت حتی در سن 60 سالگی حتی شروع به دویدن نکرد.


انگلرت در مورد دستاوردهای خود فروتن است و من از تمرکز او بر کار مداوم به مرور زمان قدردانی می کنم. در زیر گزیده ای از وب سایت "جهانی دوندگان" درباره دستاوردهای وی آورده شده است:


با توجه به مشخصات انجمن بازیهای ارشد ملی خود ، انگلرت حدوداً دو تا سه مایل در روز حرکت می کند ، بیشتر در یک تردمیل نیم بلوک از جایی که در آن زندگی می کند در انجمن زندگی بازنشستگی Lake Ridge. با نزدیک شدن به روز مسابقه ، او مسافت پیموده شده روزانه خود را به سه یا چهار مایل بالا می برد ، و همچنین سرعت کار را در یک مسیر داخل خانه قرار می دهد.


گرچه بسیاری از افراد انگلرت را به عنوان الهام بخشیده اند ، اما او از تعارف خود چشم پوشی می کند.


"من خودم را خیلی الهام نمی دانم. من یک دونده آهسته هستم. " "اما من حدس می زنم که تقریباً از همه تجاوز کرده ام. در شرایطی که رقابت در آنجا نباشد ، پیروزی آسانتر می شود. "


چند مورد که این باعث شد من به فکرش باشم:


1. کار سخت در طی یک دوره زمانی نه تنها مربوط به محصول بلکه در مورد روند واقعی چسبیدن به کار سخت با گذشت زمان است. این روند برای زندگی و یادگیری بسیار ارزشمند است. من شخصاً از جا بلند می شوم و دویدم تا بتوانم با آن چسبیده باشم. البته مزایای سلامتی (روحی و جسمی) دیگری نیز وجود دارد که با این روند همراه است ، اما این فقط مربوط به بیرون رفتن از آنجا و حرکت است که برای من مهمترین است.


2. من اغلب در مورد این ایده صحبت می کنم در مورد دانش آموزان هرگز خیلی جوان نیستند که بتوانند در جهان تغییری ایجاد کنند. اما داستان Englert یادآوری می کند که ما هیچ وقت پیر نمی شویم تا چیز جدیدی را شروع کنیم. سن به همان اندازه مانع تفکر ما نیست.


فقط یک داستان الهام بخش من شنیده ام که می خواهم با دیگران به اشتراک بگذارم.


منبع مطلب: https://georgecouros.ca/blog/archives/9218

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد