خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان و ایرانی و کلیه خدمات اینستاگرام فالوور، لایک ، کامنت

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان و ایرانی و کلیه خدمات اینستاگرام فالوور، لایک ، کامنت

آرم، یک شرکت تولید تراشه، چگونه بدون ساخت تراشه، تجارت می کند؟

مهندسان می گویند، می تواند محاسبات توزیع شده را تا پایان این دهه حفظ کند. آیا ظهور Arm می تواند نشان دهنده پایان واحدهای پردازش مرکزی باشد که ما آنها را می شناسیم؟


اسکات فولتون سوم

نوشته شده توسط اسکات فولتون III، ویرایشگر مشارکتی

در 30 مارس 2021 | موضوع: ARM


مهمترین چیزی که باید در مورد نقش معماری پردازنده بازو در هر بازار محاسباتی یا ارتباطاتی - گوشی های هوشمند، رایانه های شخصی، سرورها یا موارد دیگر - بدانید این است: Arm Holdings, Ltd.، که در کمبریج، انگلستان مستقر است. ، اجزای پردازنده را برای ساخت دیگران طراحی می کند. Arm مالک این طرح‌ها به همراه معماری مجموعه‌های دستورالعمل آن‌ها مانند ARM64 64 بیتی است. مدل کسب و کار آن این است که مجوز مالکیت معنوی (IP) برای این مؤلفه‌ها و مجموعه دستورالعمل‌ها را به شرکت‌های دیگر بدهد، و آنها را قادر می‌سازد تا سیستم‌هایی را پیرامون خود بسازند که طرح‌های خود و همچنین Arm's را در خود جای دهد. برای مشتریان خود که سیستم‌هایی پیرامون این تراشه‌ها می‌سازند، Arm بخش سختی را برای آنها انجام داده است.


Arm Holdings, Ltd.

آرم، یک شرکت تولید تراشه، چگونه بدون ساخت تراشه، تجارت می کند؟

Arm Holdings, Ltd. تراشه های خود را تولید نمی کند. هیچ امکانات ساخت خود را ندارد. در عوض، مجوز این حقوق را به شرکت‌های دیگری می‌دهد که آرم هلدینگ آنها را «شریک» می‌نامد. آنها از مدل معماری Arm به عنوان نوعی الگو استفاده می کنند و سیستم هایی را می سازند که از هسته های Arm به عنوان پردازنده مرکزی خود استفاده می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد