خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان و ایرانی و کلیه خدمات اینستاگرام فالوور، لایک ، کامنت

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان و ایرانی و کلیه خدمات اینستاگرام فالوور، لایک ، کامنت

خرید فالوور اینستاگرام از یک سایت هدفمند و فعال

همهچیز به هم مربوط است. برای کسب لایک بیشتر و آگاهی مردم  خرید فالوور واقعی و فعال از تجارت خود، میتوانید عکسهای مربوط به محصول یا خدمات خود را در صفحه اینستاگرام خود نمایش دهید. میتوانید در ابتدای کار، با جوایز ارزانقیمتی هم این کار را انجام دهید. به طوری که شما میتوانید به سادگی با خرید فالوور اینستاگرام فعال از سایت فالوور یاب، صفحه اینستاگرام خود را به بهترین نحو بالا بیاورید و از آن کسب درآمد کنید. این را می توان با به اشتراک گذاری آخرین پستتان در استوری های خود و تشویق مخاطبانتان به بررسی آن انجام داد. شما میتوانید با استفاده از این فیلترها، جذب فالوور را برای خودتان هدفمند سازید. اما روش آخری که قصد دارم به آن اشاره کنم، شاید به طور مستیم برای افزایش فالور اینستاگرام تان نباشد، در واقع باید کاری کنید که فالوورهایی را که جذب کردهاید، از دست ندهید. من سعی کردم که در قسمتهای بالا، در مورد بهترین روشهای افزایش فالوئر رایگان اینستاگرام صحبت کنم و البته چند روش غیر رایگان را نیز توضیح دادم که یکی از آنها در مورد خرید فالوور فیک بود. در آنجا من به این سؤال پاسخ دادم و خلاصهی صحبتها این بود که بهتر است از این روش استفاده نشود.

ایدهی اصلی این بود که کل تجربهی کاربران در اینستاگرام سالمتر خرید فالوور ارزان  و کمتر رقابتی شود. یکی از راه های دیگر برای افزایش دنبال کنندگان خود در اینستاگرام این است که برای مسابقات اینستاگرامی اسپانسر شوید. البته ممکن است که در این روش تعدادی از اکانت ها فیک باشد ولی همان تعداد فالور باعث جذب شدن فالوور های واقعی خواهد شد. در این روش تبلیغ شما به صورت ساعتی یا روزانه در پیج های پر بازدید اینستاگرامی قرار می گیرد و به اصطلاح شات می شود. خیلی از افراد احساس می کنند که فالوور های فیک به دلیل غیر واقعی بودن هیچ تاثیری در کسب و کار ندارند. زنده بودن و زنده دیده شدن از اصول مهم افزایش فالوور اینستاگرام است. تمامی این ایدهها بر مبنای تشویق مخاطبین به فعال بودن و تعامل بیشتر طراحی میشود. به همین منظور باید بر روی ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام سرمایهگذاری کرده و میزان محبوبیت خود را افزایش دهید. 

آمارهای رسمی نشان میدهد که اگر یک شرکت، فروشگاه، برند و یا هر کسب و کار دیگری حداقل یک محصول یا خدمت برای فروش دارد و در حال حاضر در اینستاگرام فعالیتی ندارد میزان قابل توجهی از سود خود را از دست میدهد و بهتر راه برای جبرانان آن خرید فالوور ایرانی است که با گذشت زمان و فعالیت شما سودتان بیشتر خواهد شد . بعد از یافتن رقبا نوبت به این موضوع می رسد که رقبایتان را بررسی کنید، بتوانید متوجه شوید که کدام یک از آنها دارای فالوور مناسب هستند تا بتوانید از آنها برای افزایش فالوور هدفمند پیج خود استفاده کنید. همچنین می توانید محتوای صفحه خود را آماده کرده و با استفاده از این ربات در زمان مشخص منتشر کنید. اما برخی از تبلیغات نیز با اهداف افزایش فروش انجام میشود. من خودم برخی از پیجها را به دلیل کپشنهای جذابی که مینویسند دنبال میکنم! همچنین میتوانید در کپشن پستهایتان، برخی از پیجها را منشن کنید که همانطور که میدانید، با علامت @ شروع میشود، مثلا mimafrasiabi@ که نشان میدهد شما آن پیج را منشن کردهاید.

روش آخری که در بخش روشهای غیر رایگان افزایش فالوور Instagram قرار میگیرد و البته بههیچوجه نیز توصیه نمیشود، این است که برای مسابقاتی که برخی از پیجها و شرکتها برگزار میکنند، اسپانسر شوید و هزینهای را بابت اسپانسر شدنتان پرداخت کنید تا پیج شما، به لیستی که شرکتکنندگان باید فالو کنند اضافه شود. اما علاوه بر روشهایی که برای افزایش طبیعی و رایگان فالوور اینستاگرام وجود دارد، روشهایی غیر رایگان و البته در برخی موارد خطرناکی نیز برای این مورد وجود دارد. به طور کلی اگر بخواهید به صورت روند عادی و با فعالیت مستمر در اینستاگرام پیج و محصولات و خدمات خودتان را معرفی کنید کار زمان بر و سختی محسوب می شود.و ربات اینستاگرام می تواند یک سری از کارها را بدون دخالت شما انجام دهد. شخصی هم که میخواهد در این مسابقه شرکت کند، باید تمامی پیجهایی که یک پیج مشخص فالو کرده را فالو کند تا در مسابقه شرکت داده شود. اما اگر تعامل این پست پایین باشد، حتی مخاطبان خودتان هم متوجهاش نمیشوند چه برسد به بقیه! چراکه پیجهای زیادی با موضوع مشابه در اینستاگرام فعالیت میکنند که همین مورد، دست مخاطبان را برای انتخاب پیج مناسب باز گذاشته است.

لایو نیز یکی دیگر از امکانات بسیار خوب اینستاگرام است که با آن، میتوان به صورت مستقیم با مخاطبان ارتباط برقرار کرد و مثلاً به سؤالات آنها پاسخ داد. اول اینکه فالوورهای فیکی که به پیج اضافه شدهاند، پس از مدتی حذف میشوند و پیج شما، به اصطلاح با ریزش شدید فالوور مواجه میشود. این اکسل شامل دو sheet هست در برگه اول شماره موبایل یا هر شماره یونیک دیگه که دارید مثل کد ملی یا شماره قرعه کشی وارد می کنید. در نگاه اول خیلی خوب است، اما بسیار از آنها، پس از برگزاری مسابقه، اقدام به آنفالو کردن پیجهای اسپانسرها میکنند که این مورد، میتواند نتایج بدی را برای شما به همراه داشته باشد. بیتوجهی به رفتارهای مخاطبان، نتایج خوبی را برای شما دربر ندارد و احتمال اینکه شما را ترک کنند زیاد است. باید به شما گفت که این فکر اشتباه می باشد و شما حتی با داشتن فالوور زیاد هم باز می توانید اقدام به خرید کنید و با این کار به رشد بیشتر پیج خود کمک نمایید. در بیشتر مواقع با رویای خود خداحافظی می کنند . در واقع این نرم افزار، به پیج های خواهان افزایش فالوور، اعتبارهایی را می دهند که معمولا با دنبال کردن پیج دیگران و یا با لایک کردن پیج آنها به دست می آید.

منظور از این اعداد، تعداد فالوور، ایمپرشن، ریچ، لایک، کامنت، سیو و اشتراک گذاری میباشد. البته باید در نظر داشت که در جذب فالوور، فعالیت (پست، استوری، لایو)صاحب پیج اهمیت بسزایی دارد. قبلاً هم در مورد اهمیت تعامل با پیجهای مشابه و نقش آن در افزایش فالوور پیجتان توضیحاتی را نوشتم. بنابراین صاحبان کسب و کار سعی میکنند با تولید محتوای تاثیرگذار اولا کاربران را به تعامل با پیج و لایک و کامنت گذاری تشویق کنند، ثانیا با انتشار این پستهای ارزشمند فالوورهای بیشتری به پیج خود دعوت کنند. پیجهای آموزشی به خوبی از این امکان استفاده میکنند. مطمئناً پیش خودشان فکر میکنند که این پست چقدر جذاب بوده است که این همه لایک گرفته است. شما با خرید فالوور واقعی فعال ایرانی ارزان به اینستاگرام نشان می دهید لایق این تشویق و دیده شدن بیشتر هستید. بنابراین به یاد داشته باشید نکته ی مهم در رابطه با کسب و کارهای ایرانی فعال در اینستاگرام، خرید فالوور ایرانی واقعی می باشد که بتواند فعالیتی موثر در پیج شما داشته باشد. در صورتی که علاوه بر لایک اینستاگرام، به فالوور اینستاگرام نیز نیاز دارید، میتوانید از صفحهی خرید فالوور فیک اینستاگرام دیدن کنید. بنابراین توصیه خودم این است که از برنامههایی که با عنوان فالوئر بگیر اینستاگرام در وب موجود هستند استفاده نکنید و به جای آن، تمرکزتان را بر روی افزایش فالوور به صورت طبیعی بگذارید.

البته تولید محتوا یکی از روشهایی است که میتوان با استفاده از آن، جلوی ریزش فالوور را گرفت. واقعیت این است که بهترین روشهای افزایش فالوور را من در قسمتهای بالا معرفی کردم، یعنی روشهایی که کاملاً طبیعی و البته رایگان هم هستند. البته که این پیشرفت پیج و بالا آمدن آن کاملا وابسته به محتوایی که تولید می کنید و کیفیت آن هم هست. چیزی که تجربه کرده این است که ما اگر به پیجی برای خرید اعتماد می کنیم به تعداد فالوور های آن پیج توجه می کنیم. خصوصا برای معرفی محصولات و خدمات خود از قابلیت درج کامنت های هوشمندانه می توانید استفاده کنید. اگز در این ویدیو، پیجتان را معرفی کرده باشید، قطعاً درصدی از آنها، پیج شما را بررسی میکنند و احتمال اینکه پیجتان را نیز دنبال کنند افزایش مییابد. خیلی مهم است که در ابتدا، وسط یا انتهایی ویدیوهایی که منتشر میکنید، پیج اینستاگرامتان را نیز معرفی کنید تا کاربران با پیج شما آشنا شوند و شما را دنبال کنند. 
منبع سایت : viewgram.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد