خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان و ایرانی و کلیه خدمات اینستاگرام فالوور، لایک ، کامنت

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان و ایرانی و کلیه خدمات اینستاگرام فالوور، لایک ، کامنت

7 تکنیک برای اینکه کلاس درس مجازی شما اجتماعی تر شود

یادگیری دلالت بر تعامل دارد.

در یک محیط یادگیری سنتی ، ما از طریق تبادل با مربیان و سایر دانش آموزان یاد می گیریم. اما وقتی صحبت از آموزش آنلاین - الگوی غالب در بسیاری از سازمان ها - می شود ، تجربه یادگیری اغلب به کارآموز و رایانه وی کاهش می یابد.

به جای ترغیب به اشتراک گذاشتن فعالانه افکار ، ایده ها و تجربیات با همسالان خود ، بیشتر یادگیری در یک محیط شرکت به صورت جداگانه انجام می شود. اما برای بسیاری از سازمان ها ، فقط تکیه بر آموزش چهره به چهره گزینه ای نیست. آموزش الکترونیکی به سادگی فواید بسیار زیادی دارد.

خوشبختانه راهی برای به دست آوردن بهترین های هر دو جهان وجود دارد. در اینجا 7 روش برای اجتماعی تر کردن کلاس مجازی شما وجود دارد:

1) کلاس سنتی را دوباره بخاطر بسپارید
https://cdn2.hubspot.net/hubfs/145335/video-conference-call.jpg

الگوی آموزش "گچ و بحث" با روشهای تعاملی تری جایگزین شده است. در حال حاضر مونولوگ استاد اغلب توسط سؤالات ، افکار و ایده های دانشجویان قطع می شود. آنها از طریق گفتگو یاد می گیرند.

با تکنولوژی امروزی ، هیچ دلیلی وجود ندارد که نمی توان همان نوع تعامل را در یک محیط آنلاین حاصل کرد. بهترین سیستم عامل های الکترونیکی شامل ویژگی های کنفرانس ویدئویی داخلی یا یکپارچه است که به شما امکان می دهد این سناریو را از نو بسازید ، اگرچه نباید از آن استفاده کرد. اگر چنین باشد ، برخی از مزایای اصلی آموزش آنلاین می تواند از بین برود. وبینارهای زنده همیشه باید در ترکیب با دوره های آنلاین شخصی که یادگیری خود گام را امکان پذیر می کنند ، استفاده شوند. از این طریق ، عنصر اجتماعی تعامل کارآموزان را افزایش می دهد.

2) از نرم افزار eLearning با کارکردهای اجتماعی استفاده کنید
آموزش آنلاین بدون نرم افزار خوب آموزش الکترونیکی امکان پذیر نخواهد بود.

علاوه بر ویژگی های امتحان شده و تست شده مانند کنفرانس ویدئویی و پخش مستقیم ، چند سیستم عامل الکترونیکی حاشیه ای همچنین شامل ویژگی های ویژه ای برای یادگیری اجتماعی است. محبوب ترین این ویژگی ها تابلوهای بحث و گیمینگ است. در حال حاضر ، ما روی تابلوهای بحث تمرکز خواهیم کرد.

برای نبرد با جداسازی یادگیرنده ، chatbots به بسیاری از سیستم عامل های آنلاین معرفی شده است. تابلو بحث روشی ارزان برای افزودن یک جنبه تعاملی و اجتماعی به یادگیری است.

تابلوهای بحث و گفتگو طیف وسیعی از امکانات را برای کارآموزان و مربیان ارائه می دهند:

در جلسات یادگیری انفرادی از همسالان خود کمک بگیرید
سوالات جذاب را برای تشویق بحث ارسال کنید
دانش خود را با تبادل دیدگاه ها گسترش دهید
3) از دانش آموز دعوت کنید تا معلم شود
با استفاده از فناوری پخش مستقیم ، می توانید "جدول" را روی کارآموزان بچرخانید. در این سناریو ، به کارآموزان ترغیب می شود که یک درس را به گونه ای تهیه کنند که سایر کارآموزان را نیز درگیر کند و آنها را به شرکت دعوت کند. فقط پس از آن مؤلفه اجتماعی حاصل می شود. این یکی از سخت ترین تمرینات است ، اما همچنین یکی از قدرتمندترین است.

این رویکرد برای یادگیری آنلاین روشی مؤثر برای تقویت تعامل است و همچنین به یادگیرندگان کمک می کند تا هرگونه ترس نسبت به صحبت های عمومی را بر طرف کنند. این مهارت در محیط شرکتی بسیار مهم است و برای برخی مسیرهای شغلی بسیار حیاتی است.

4) یک جلسه همکاری در زمان واقعی برنامه ریزی و سازماندهی کنید
تاجر بزرگسال برای برقراری ارتباط از رایانه لوحی خود استفاده می کند

https://www.clinical-cra.com/wp-content/uploads/2013/02/photo_video-job-interview.jpg

بسیاری از ابزارهای آنلاین رایگان برای همکاری در زمان واقعی وجود دارد.

برای مثال آوردن ، یک گروه کوچک از کارآموزان (5 یا کمتر) را برای انجام یک کار به عنوان گروه اختصاص دهید. بسته به ماهیت شغل آنها ، این می تواند به آسانی به عنوان یک کار طوفان مغزی باشد.

این تیم با استفاده از Google Drive (یا چیز قابل مقایسه) ، می تواند یک سند ایجاد کند و روی آن کار کنند. بسیاری از ابزارهای مشابه ، کار تیمی را در زمان واقعی امکان پذیر کرده و تماس های ویدیویی و گپ گروهی را ارائه می دهند ، و به کارآموزان امکان می دهد تا در طول جلسه ایده های خود را مبادله کنند. این یک روش سرگرم کننده ، خلاق و بسیار مؤثر برای هدایت تعامل است.

5) مسابقه یادگیری اجتماعی در زمان واقعی برنامه ریزی و سازماندهی کنید
Gamification در حال حاضر یکی از محبوب ترین روندهای eLearning است ، اما این تکنیک جدید نیست. بازی به سادگی یادگیری از طریق بازی است. معلمان مدارس ابتدایی قرن هاست که از آن استفاده می کنند تا مهارت های اساسی اجتماعی و دیگر مهارت های کودکان را توسعه دهند و اکنون به یادگیری بزرگسالان نیز افزوده شده است. هر نوع عنصر بازی که به یادگیری اضافه شده است به عنوان بازی سازی محسوب می شود.

در زمینه کلاس مجازی ما برای کارآموزان شرکتی ، بازی سازی معمولاً به معنای نوعی مسابقه یادگیری است. برای به کارگیری این تکنیک ، می توانید به همان اندازه کمی با استفاده از یک سیستم امتیاز دهی خاص یا پاداش دادن به کارآموزانی که دوره را اول می گذرانند ، انجام دهید.

Gamification یک روش هوشمند برای افزودن یک عنصر اجتماعی به کلاس مجازی شماست زیرا نیازی نیست که شما یک سناریوی یادگیری گروهی ایجاد کنید. کارآموزان می توانند به صورت انزوا به تحصیل بپردازند اما هنوز هم با رقابت دوستانه با همسالان خود انگیزه می گیرند.

6) در شبیه سازی های آموزشی "واقعیت مختلط" سرمایه گذاری کنید
فناوری واقعیت مجازی (VR) فناوری سطح بازی را به سطح دیگری می برد.

اگر سازمان شما توانایی سرمایه گذاری در شبیه سازی های "واقعیت مختلط" را داشته باشد و منطقی است که یادگیری VR را در محیط کار خود بگنجانید ، ROI برنامه آموزش آنلاین شما مزایای بسیاری را به دست خواهد آورد. هدست های VR می توانند مسابقات یادگیری را واقعی تر و هیجان انگیز جلوه دهند. مهمتر از همه ، کارآموزان از طریق تجربه یاد می گیرند.

شبیه سازی VR به خصوص در تمرینات گروهی که نیاز به اصالت دارند موثر است. به عنوان مثال ، آموزش پزشکی مبتنی بر VR به پزشکان جدید اجازه می دهد تا در شرایط واقعی ، کار تیمی را انجام دهند ، اما بدون هیچ گونه خطری در زندگی واقعی. همین مورد در مورد بسیاری از حرفه های دیگر نیز صدق می کند.

به عنوان مثال ، گشودن ایده جدید برای مشتری با ارزش بالا می تواند مانند وضعیت پرخطر باشد. از فناوری VR می توان برای بازآفرینی فشار از دست دادن مشتری ، آموزش کارآموزان برای حل مشکلات و تصمیم گیری در محل بدون هیچ گونه خطر واقعی برای تجارت استفاده کرد.

7) میزبان رویدادی در واتس اپ با یک متخصص موضوع باشید
بسیاری از ابزارهای پخش مستقیم و کنفرانس ویدیویی دعوت از یک متخصص موضوع را به کلاس مجازی شما آسان می کنند. برای اینکه این رویداد اجتماعی تر شود ، می توانید یک درس مقدماتی کوتاه با یک صفحه پرسش و پاسخ شامل کنید که همه کارآموزان می توانند سؤال کنند.

یک کلاس مبتنی بر بحث و گفتگو یک ایده عالی دیگر است. این امر به کارآموزان شما فرصتی بی نظیر می دهد تا ضمن شرکت در یادگیری اجتماعی ، از متخصصان برتر در زمینه خود بیاموزند. تنها چیزی که شما نیاز دارید یک سرویس پخش مستقیم قابل اعتماد است. برای یک پرسش و پاسخ در زمان واقعی ، حتی نیازی به فیلم ندارید.

نتیجه
یادگیری اجتماعی تأثیر بسزایی در حفظ دانش دارد. در محیط های یادگیری از همه نوع ، یادگیری اجتماعی زبان آموزان را ترغیب می کند تا از طریق همکاری مهارت های جدیدی را توسعه دهند و آنها را به مهارت های خود ترغیب کند ، که هر دو در دنیای شرکت ها بسیار مهم هستند.

افزودن عناصر اجتماعی به کلاس مجازی شما هرگز آسان نبوده است و فقط دو مورد برای استفاده از آن در سازمان خود نیاز دارید: فناوری قابل اعتماد با ویژگی هایی برای کار تیمی در زمان واقعی و خلاقیت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویکردهای بسیار تعاملی در یادگیری و توسعه مهارت های بزرگسالان ، با CMOE تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد