خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان و ایرانی و کلیه خدمات اینستاگرام فالوور، لایک ، کامنت

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان و ایرانی و کلیه خدمات اینستاگرام فالوور، لایک ، کامنت

راه حل نرم افزار علامت های دیجیتال را پیدا کنید که کاملاً مطابق با نیازهای شما باشد.

جهان بازاریابی با هم توافق دارد. مقاله در گذشته است ، اکنون همه دیجیتالی هستند ، و از همه گذشته از علائم دیجیتال استفاده می شود - از جام جهانی اخیر که از فناوری علائم دیجیتالی در ورزشگاه لوژنیک استفاده کرده است تا چراغهای Piccadilly نمادین ، ​​که سال گذشته با یک پیشرفته ترین 4K بازسازی شد. صفحه نمایش LED و یک مرکز فناوری زنده در حال اجرای نرم افزار علامت های دیجیتالی برش خورده است.


اگر صاحب مشاغل یا مدیر بازاریابی هستید ، آگاهی از علائم دیجیتال ضروری است. بسیاری از شرکت های مختلف را پیدا خواهید کرد که بسیاری از آنها ادعا می کنند که رایگان هستند. این پیشنهادها ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسند - "ثبت نام در جلسه آزمایشی رایگان" ، "سه ماه اول را کاملا رایگان دریافت کنید!" اما اگر این سرویس ادعا می شود رایگان است ، معمولاً در جایی در امتداد خط وجود دارد. با این وجود ، معاملات خوبی برای یافتن وجود دارد و در اینجا پنج مورد از بهترین ابزارهای رایگان علامت های دیجیتالی وجود دارد که در واقع ارزش ارزیابی آنها را دارند.



1. Digitalignage.com

بازاریابی خود به عنوان اولین شرکتی که علائم دیجیتال پیشرفته را برای همه به صورت رایگان ارائه می دهد ، Digitalignage.com یک راه حل مبتنی بر مرورگر است که به شما امکان می دهد به راحتی یک نمایش دیجیتالی شگفت انگیز را در رایانه شخصی خود ایجاد کرده و آن را در تعداد نامحدودی از صفحه نمایش از راه دور به اشتراک بگذارید. Digitalignage.com با ارائه خدمات مناسب و معقولانه به صورت رایگان ارائه می دهد زیرا درآمد مشترکانی را که برای نسخه برتر انتخاب می کنند ، کسب درآمد می کند. با این حال ، نسخه رایگان هنوز هم تمام ویژگی های اصلی مانند نرم افزار SignageStudio و امکان ساخت بروزرسانی فوری را در همه جا ارائه می دهد. این که آیا می خواهید انگشتان پا را به دنیای نرم افزار علامت های دیجیتال فرو کنید ، ارزش این را دارد بررسی کنید ، زیرا به صدها قالب از پیش ساخته نیز دسترسی خواهید داشت و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه زیادی می شوند.


2. OSE screenly

Screenly OSE (نسخه منبع باز) یک بسته نرم افزاری علامت گذاری دیجیتال را برای Raspberry Pi تهیه و پشتیبانی می کند که توسط انجمن کاربران آن تهیه شده است. شما می توانید از آن برای ایجاد فیلم و تصاویر کامل با کیفیت HD در صفحه های تلویزیون استفاده شده توسط یک Raspberry Pi استفاده کنید. با استفاده راحت ، این نرم افزار به طور خودکار تلویزیون شما را تشخیص می دهد و ابعاد آن را رصد می کند تا علامت شما را در بالاترین وضوح موجود ارائه دهد.


Screenly OSE برای اهداف مختلف ایده آل است ، از نمایش اندازه گیری های کسب و کار روی داشبورد گرفته تا صفحه های منوی دیجیتال در یک رستوران. به راحتی می تواند با فیلم ها ، و همچنین صفحات وب و تصاویر کنار بیاید.


3. کنسرت

کنسرتو یک نرم افزار رایگان علامت دیجیتال با منبع آزاد است که در ابتدا برای دانشجویان دانشگاه ساخته شده است و نرم افزار بصری برای مشاغل کوچک بسیار عالی است.

برای اجرای Concerto به یک بانک اطلاعاتی و سرور نیاز دارید که بتواند برنامه های وب Ruby on Rails (ROR) را اجرا کند. اگر سرور ندارید ، هنوز می توانید از Concerto استفاده کنید اما این سرویس رایگان نخواهد بود.


4- Viewneo

Viewneo یک راه حل نرم افزاری علامت های دیجیتال مبتنی بر ابر است که برای شرکت های مختلف از هر شکل و اندازه مناسب است. Viewneo در حال حاضر یک آزمایش 30 روزه رایگان برای مشتریان جدید ارائه می دهد ، بنابراین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از کلیه خدماتی که شامل تبدیل خودکار فایل ، طراح محتوا ، کتابخانه رسانه و قالب ، مدیر لیست پخش ، ادغام رسانه های اجتماعی است ، استفاده کنید. و یک ردیاب زنده. همچنین ویژگی های محتوای تعاملی وجود دارد ، و Viewneo از HTML5 پشتیبانی می کند و با Microsoft Office ادغام می شود. Viewneo برای استفاده آسان است و کاربران نیز در صورت لزوم می توانند از طریق ایمیل ، تلفن یا فروم به پشتیبانی مشتری دسترسی پیدا کنند.


5. سازنده ثبت نام Chrome

Chrome Sign Builder ابزاری بدون شک همه کاره است که به شما امکان می دهد برای جلوگیری از نمایشگرهای خالی بین نمایشگرها ، و همچنین ایجاد علائم بسیار چشمگیر که می تواند فوراً به روز شود ، محتوا را در دستگاه های Chrome عامل برنامه ریزی کنید. شما می توانید از آن برای منوهای رستورانهایی استفاده کنید که روزانه به روزرسانی می شوند ، نمایش ها و نمایشگرهای خرده فروشی.


کاربران گزارش می دهند که راه اندازی می تواند کمی دشوارتر از پیش بینی شده باشد اما سطح رضایت کلی از برنامه افزودنی بالا است و فیلم های نسخه ی نمایشی زیادی در YouTube وجود دارد که می توانند کمک کنند. Chrome Sign Builder کاملاً رایگان است ، اما مدیریت دستگاه با استفاده از ابزار ابزار Google تقریباً 1.53 پوند برای هر دستگاه است.


هرگز اهمیت علائم را دست کم نگیرید. آنها بخش مهمی از برنامه کلی بازاریابی شما هستند و می توانند اطلاعات حیاتی را به مشتریانی انتقال دهند که بتوانند فروش را هدایت کنند و سطح رضایت مشتری را بهبود بخشند. علائم دیجیتال برای ماندن در اینجا هستند و می توانند برای شرکت شما از اهمیت حیاتی برخوردار باشند.


در LamasaTech ما راه حل هایی ارائه می دهیم که یکپارچه نرم افزار و سخت افزار علامت های دیجیتال را برای پاسخگویی به نیازهای دقیق شما ترکیب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، برای مشاوره رایگان با یکی از اعضای تیم متخصص ما در تماس باشید.


منبع مطلب: https://www.lamasatech.com/blog/best-digital-signage-software/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد