خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان و ایرانی و کلیه خدمات اینستاگرام فالوور، لایک ، کامنت

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان و ایرانی و کلیه خدمات اینستاگرام فالوور، لایک ، کامنت

چرت زدن درست

زندگی در دنیای پر سرعت و به شدت رقابتی مستلزم آن است که در بیشتر مواقع سازنده و پرانرژی باشیم. به منظور حفظ سلامت جسمی و روانی، بسیاری از افراد با رعایت تغذیه مناسب، دویدن در پارک یا رفتن به باشگاه از سلامت خود مراقبت می کنند. با این حال، خواب همچنان یکی از روتین های مهم است.


کیفیت خواب ضعیف ممکن است تأثیر مثبت برنامه های غذایی و عضویت در باشگاه شما را کاهش دهد یا در بدترین حالت ممکن است پیامدهای نامطلوب سلامتی طولانی مدتی برای شما به همراه داشته باشد. در زیر چند نکته برای کمک به بهبود خواب شما آورده شده است:


نکته 1: خواب منظم


بهترین زمان خواب 10 شب است. زیرا بدن ما بین ساعت 11 شب هورمون رشد ترشح می کند. - ساعت 2 بامداد این هورمون نقش بسزایی در جوانسازی سیستم ایمنی بدن و ترمیم پوست دارد.


نکته 2: بعد از ساعت 4 بعد از ظهر به راحتی کافئین مصرف کنید


ما کافئین و شکر مصرف می کنیم تا در طول روز بیدار بمانیم و آماده باشیم که این کار را انجام دهیم، اما مصرف این محرک ها در زمان نامناسب می تواند خواب را تا ساعات پایانی شب به تاخیر بیندازد و برنامه خواب شما را خراب کند.


نکته 3: استفاده از گوشی هوشمند را قبل از خواب کاهش دهید


مغز ما به طور طبیعی در پاسخ به تاریکی ملاتونین تولید می کند. ریتم خواب و بیداری ما را کنترل می کند و باعث می شود در محیط های کم نور احساس خواب آلودگی کنیم. با این حال، نور صفحه گوشی شما تولید ملاتونین را مختل می کند، بنابراین بهتر است دستگاه خود را حداقل 30 دقیقه قبل از خواب زمین بگذارید.


نکات 4: چرت زدن درست


چرت زدن در طول روز به ما احساس شادابی می‌دهد، اما چرت‌های طولانی یا دیروقت می‌تواند باعث کم‌خوابی در شب شود. بنابراین، بهتر است به یاد داشته باشید که مدت چرت زدن باید حدود 20 تا 30 دقیقه فقط در بعد از ظهر باشد.


این چهار نکته برخی از ساده ترین راه ها برای اتخاذ عادات خواب خوب هستند. هنوز دیر نیست که به سلامت و سبک زندگی خود توجه کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد